Nytt, nytt, nytt

Jag kom i beställartagen förra veckan och beställde en massa billiga filmer, samt Paramores nya skiva och en ny Harajuku Lovers G, eftersom jag inte kan få nog av kokosdoften... hihi...
Hade egentligen tänkt att prova på någon av de andra Harajuku-bruttorna men jag fegade lite och körde på ett säkert kort. Dessutom fick jag ju en ny parfym i form av Kate Moss i julklapp, så jag fick ju ändå en ny doft också.

Parfymen kom i förrgår, men jag hann inte hämta paketet förrän igår. Jag hade även passat på att köpa en ny parfym till Tobbe, då hans favorit var 46% billigare. Man måste ju passa på!
Och jag blev faktiskt förvånad att de kom så fort. Hade räknat med ett par veckor eller så, men det tog bara 6 dagar, och då var 3 av dessa helgdagar.

Filmerna och skivan hämtade jag idag innan jag åkte till jobbet, så nu sitter jag och väntar på att få åka hem och ha lite myskväll framför tv:n. Benny & Joon, Stekta Gröna Tomater, The Craft mfl...
Paramores skiva åkte såklart på redan i bilen, men jag hann bara till spår 4...

På tal om Paramore.... mitt hår är ju nästan lite snarlikt i färgen som Hayley Williams, haha. Skillnaden är väl att hon ser cool ut.....

It's like fire baby!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Klart du får fråga det! :) Linnet har jag köpt på New Yorker ^^

2010-01-07 @ 19:04:29
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Ida

Iiiiii var hittade du Harajuku Lovers G?



Kramar Ida

2010-01-08 @ 03:32:44
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har bestämt mig att jag inte åker på tävlingen i Örebro. Det är för kallt. Jag hinner inte träna dem och kommer med största säkerhet frysa ihjäl i ridhuset också :P Jag siktar in mig på deras andra tävling i januari istället och hoppas på att det är mer normal kyla då.



Då ska jag kika in där :)

Kramar Ida

2010-01-08 @ 12:09:25
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: Aggie

JAG ÄLSKAR BANDET PARAMORE! ÄLSKAR DIN HÅRFÄRG!

Oj förlåtför stora bokstäver, hehe, Caps look var inne, var du på deras konsert?

2010-01-23 @ 17:28:49
URL: http://agsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0