Pysslat

med det ena och det andra idag. Suttit upp två lampor, en hylla, en handdukskrok och en tavla. Nåja, Tobbe gjorde väl det mesta av det men jag har gått och plockat och donat.
Sen åkte vi till Maxi, Ikea, Toys R Us och McDonalds. Som en typisk Svensson-söndag alltså, haha....

Idag har det varit helt fruktansvärt kallt ute. Och det ska visst bli kallare! Vad har vi gjort för ont? Jag vill bara härifrån nu, till nåt varmare land!
Nej, jag kan verkligen inte förstå folk som gnäller på sommaren och ser fram emot vintern. Jag kan bara inte....

Jag shoppade iallafall mera värmeljus på ikea, så nu har jag tändt ljus lite överallt i huset.... mysigt!


Snö är kul..... men det får max vara 3 minus tycker jag... sen är det på tok för kallt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

-5 där drar jag min gräns. Allt annat är för kallt^^

Såg att det skulle vara -28 strax ovanför västmanland, kul!

2010-01-06 @ 20:24:55
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja det är på tok för kallt. Får ju urinvägsinfektion som fasen när det är så här hemskt ute. Har börjat kissa blod igen, en dag efter att jag slutat käkat pencillin. Kul...



Javisst kan vi samåka i så fall! Vore ju toppen :) Men jag har inte riktigt bestämt mig än... :P är väl två dagar kvar till sista anmälningsdagen. Jag vet ju att mina tjockisar inte har någon chans just nu men det är ändå kul att åka och tävla. Jag hör av mig så fort jag bestämt mig!



Kramar Ida

2010-01-07 @ 00:27:43
URL: http://eldnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0